.

.

Friday, 4 March 2011

Dokumen yang diperlukan untuk permohonan pinjaman

Berikut adalah dokumen-dokumen yang diperlukan untuk permohonan pinjaman:

- IC fotostat (3 salinan)
- Payslip 3 bulan
- Bank statement 3 bulan
- Surat pengesahan jawatan
- S&P (sekiranya ingin refinance rumah)
- Bil air/elektrik
- Salinan buku bank.
- Penyata epf/Borang EA
- Salinan terkini penyata pinjaman perumahan (sekiranya ingin refinance)

Jika anda bekerja sendiri, sertakan 6 bulan penyata bank & dokumen pendaftaran perniagaan(SSM) dan dokumen lain yang boleh menyokong sumber pendapatan anda.

23 comments:

  1. Halo, nama saya Laima, saya adalah korban di tangan kreditur penipuan saya telah ditipu 27 juta, karena saya butuh modal besar dari 140 juta, saya hampir mati, tidak ada makanan untuk anak-anak saya, bisnis saya adalah hancur dalam proses saya kehilangan Hubsand.vI saya dan anak-anak saya tidak tahan lagi .all ini terjadi Januari 2015, tidak sampai saya bertemu dengan seorang teman yang memperkenalkan saya kepada ibu yang baik Alexandra yang akhirnya membantu saya mendapatkan mengamankan pinjaman di perusahaannya, baik ibu, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati Anda, saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberitahu semua orang Indonesia, bahwa ada banyak penipuan di luar sana, jika Anda membutuhkan pinjaman dan ibu kontak pinjaman dijamin baik Alexandra melalui email perusahaan. alexandraestherloanltd@gmail.com
    atau alexandraestherfastservice@cash4u.com,
    Anda dapat menghubungi saya melalui email ini; laimajelena@gmail.com untuk setiap informasi yang Anda perlu tahu, silakan dia adalah satu-satunya orang yang dapat diandalkan dan dapat dipercaya.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ,,.,KISAH NYATA ,,,,,,,
      Aslamu alaikum wr wb..Allahu Akbar, Allahu akbar, Allahu akbar
      Bismillahirrahamaninrahim,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah seorang pengusaha dibidang property rumah tangga dan mencapai kesuksesan yang luar biasa, mobil rumah dan fasilitas lain sudah saya miliki, namun namanya cobaan saya sangat percaya kepada semua orang, hingga suaatu saat saya ditipu dengan teman saya sendiri dan membawa semua yng saya punya, akhirnya saya menaggung utang ke pelanggan saya totalnya 470 juta dan di bank totalnya 800 juta , saya stress dan hamper bunuh diri anak saya 2 orng masih sekolah di smp dan sma, istri saya pergi entah kemana dan meninggalkan saya dan anakanaknya ditengah tagihan utang yg menumpuk, demi makan sehari hari saya terpaksa jual nasi bungkus keliling dan kue, ditengah himpitan ekonomi seperti ini saya bertemu dengan seorang teman dan bercerita kepadanya, Alhamdulilah beliau memberikan saran kepada saya, dulu katanya dia juga seperti saya stelah bergabung dengan KI JAMBRONG hidupnya kembali sukses, awalnya saya ragu dan tidak percaya tapi selama satu minggu saya berpikir dan melihat langsung hasilnya, saya akhirnya bergabung dan menghubungi KI JAMBRONG di No 0853-1712-1219. Semua petunjuk AKI saya ikuti dan hanya 3 hari Astagfirullahallazim, Alhamdulilah Demi AllAH dan anak saya, akhirnya 5M yang saya minta benar benar ada di tangan saya, semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kini saya kembali sukses terimaksih KI JAMBRONG saya tidak akan melupakan jasa AKI. JIKA TEMAN TEMAN BERMINAT, YAKIN DAN PERCAYA INSYA ALLAH, SAYA SUDAH BUKTIKAN DEMI ALLAH SILAHKAN HUB KI JAMBRONG DI 0853-1712-1219. (TANPA TUMBAL/AMAN).

      Delete
  2. Halo, nama saya Laima, saya adalah korban di tangan kreditur penipuan saya telah ditipu 27 juta, karena saya butuh modal besar dari 140 juta, saya hampir mati, tidak ada makanan untuk anak-anak saya, bisnis saya adalah hancur dalam proses saya kehilangan Hubsand.vI saya dan anak-anak saya tidak tahan lagi .all ini terjadi Januari 2015, tidak sampai saya bertemu dengan seorang teman yang memperkenalkan saya kepada ibu yang baik Alexandra yang akhirnya membantu saya mendapatkan mengamankan pinjaman di perusahaannya, baik ibu, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih dan Allah terus memberkati Anda, saya juga ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberitahu semua orang Indonesia, bahwa ada banyak penipuan di luar sana, jika Anda membutuhkan pinjaman dan ibu kontak pinjaman dijamin baik Alexandra melalui email perusahaan. alexandraestherloanltd@gmail.com
    atau alexandraestherfastservice@cash4u.com,
    Anda dapat menghubungi saya melalui email ini; laimajelena@gmail.com untuk setiap informasi yang Anda perlu tahu, silakan dia adalah satu-satunya orang yang dapat diandalkan dan dapat dipercaya.
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  3. BE CAREFUL FOLKS ONLINE LOAN SCAMS ARE REAL. Do you need a legitimate and trusted Loan company/Lender? Be wary of any lender from West Africa, Singapore and India. I am Stephanie Williams and a citizen of the USA; currently I am 47 years of Old and work as a Registered Nurse in a prestigious Hospital here in the States. My candid advice is to inform everyone about my dealings with a sincere/honest loan company. I have been scammed out of my hard earned money by other fake lenders and was hopeless and didn't know who to believe, until I contacted CHESHIRE LOAN COMPANY LTD located in both the USA & UK and they did fulfilled their promises based on our signed loan contract by putting a great smile on my face by transferring me the loan I applied for. Anyone of you that have also been a victim of scam, you should bother no more because, I honestly believe that the only lender you can trust here is CHESHIRE LOAN COMPANY LTD. Their contact email: contacto@cheshireloancompany.com or Skype: cheshireloan.company for more detailed information on how to get a loan from them.

    ReplyDelete
  4. KABAR BAIK!!! KABAR BAIK!!! KABAR BAIK!!!

    Nama saya Endah. Saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman sangat berhati-hati karena ada penipuan di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang finansial, dan putus asa, saya telah scammed oleh beberapa pemberi pinjaman online. Saya hampir kehilangan harapan sampai Tuhan digunakan teman saya yang merujuk saya ke pemberi pinjaman sangat handal disebut Mrs.Lucy Smith yang meminjamkan pinjaman tanpa jaminan dari $ 150,988USD dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau stres dengan tingkat bunga hanya 2%.

    Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah yang saya diterapkan untuk dikirim langsung ke rekening saya tanpa penundaan. Karena saya berjanji bahwa saya akan berbagi kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman apapun, silahkan menghubungi dia melalui email: (Lucysmithloanfirm@gmail.com) dan oleh kasih karunia Allah dia tidak akan pernah mengecewakan Anda dalam mendapatkan pinjaman jika Anda menuruti perintahnya.

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya (faridahendah007@gmail.com) dan saya diperkenalkan dan diberitahu tentang Ms. Lucy Smith, dia juga mendapat pinjaman baru dari Ibu Lucy Smith, Anda juga dapat menghubungi dia melalui emailnya: ( ervitaazis@gmail.com) sekarang, semua yang akan saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman saya yang saya kirim langsung ke rekening bulanan.

    ReplyDelete
  5. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  6. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  7. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.
    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    dari
    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    ReplyDelete
  8. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  9. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  10. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  11. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  12. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.
    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    dari
    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    ReplyDelete
  13. Hello
    Anda tidak perlu untuk meminjam sebarang pinjaman segera untuk menjelaskan hutang atau perlu untuk mendapatkan kembali wang anda.
    Untuk meningkatkan perniagaan anda
    Saya telah ditolak oleh
    Bank-bank dan institusi kewangan lain
    Hutang atau gadai janji anda atau tidak.
    Mencari tiada lagi, dan kami berada di sini untuk melakukan apa yang semua masalah kewangan anda dengannya.
    Oleh kerana kita telah meminjam
    Yang memerlukan bantuan kewangan dengan kredit yang buruk atau memerlukan wang.
    Kos pelaburan dalam perniagaan dengan kadar yang munasabah sebanyak 2%, dan saya ingin mengambil ini.
    Sederhana untuk memberitahu anda bahawa kita boleh dipercayai dan benefisiari dan membantu kita.
    Bersedia untuk membuat wang anda. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel.
    easyloancompany830@gmail.co
    kata: ..................................
    Jumlah yang diperlukan: .............................
    Jangka masa: .......................
    Negara: ............................
    Topic: ....................
    objektif: ..............................
    nombor telefon:............................

    Kami menanti maklum balas anda.
    Terima kasih
    Mrs.Flora johnson

    melawat forum pergi ke webboard.

    ReplyDelete
  14. Kami bekerja secara sah di bawah Pemberi Pinjam Wang 1951 kami menawarkan pinjaman wang tunai segera kepada kakitangan kerajaan dan sektor swasta. Kami akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk anda.
    Anda memerlukan wang dengan segera?
    * Pemindahan Sangat cepat dan mudah ke akaun bank anda.
    * Bayaran balik bermula lapan bulan selepas anda mendapatkan wang anda.
    Akaun deposit
    * Kadar faedah yang rendah 2%
    * Bayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
    * Tempoh pinjaman itu dibayar bulanan dan fleksibel.
    * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas menghantar permohonan pinjaman
    Anda boleh mengharapkan tindak balas awal yang kurang daripada 24 jam.
    Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan.
    dari
    Menghubungi syarikat kad kredit anda yang sah dan berlesen yang dilesenkan.
    bantuan kewangan kepada negara-negara lain.
    Untuk lebih maklumat bentuk dan aplikasi menghubungi dengan pinjaman ini.

    E-mel: Thecommunityloancompany@gmail.com
    Laman Web: Thecomloan.com

    ReplyDelete
  15. Hello, adakah anda mencari pinjaman? anda berada di tempat yang betul. kita mampu memberikan anda pinjaman untuk tujuan mengembangkan perniagaan anda, penyatuan hutang, pinjaman gadai janji, pinjaman kereta atau pinjaman pelajar dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui marquezmartha911@gmail.com

    DATA PERMOHONAN

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negeri:
    5) Seks:
    6) Status perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor telefon:
    9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah Pinjaman yang diperlukan:
    12) Tempoh Pinjaman:
    13) Tujuan pinjaman:
    14) Agama:
    15) Adakah anda memohon sebelum:
    16) Tarikh lahir:
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  16. Adakah anda sedang mencari pinjaman tulen? saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk memberitahu semua orang bahawa Puan Mary William pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kita meminjamkan dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau yang memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
    (marywilliam902@gmail.com) Jadi, jika anda ingin mendapatkan pinjaman daripada syarikat saya, anda boleh hubungi kami hari ini.

    Jumlah maksimum yang kita meminjamkan adalah 600,000,000.00 dalam yang berikut
    mata wang: United State Dollar, Euro dan Pounds British Great
    Terima kasih dan Tuhan memberkati anda semua

    ReplyDelete
  17. Hello, adakah anda mencari pinjaman? anda berada di tempat yang betul. Pada LIBERTY FINANCE LIMITED, kita mampu memberikan anda pinjaman bagi tujuan mengembangkan perniagaan anda, penyatuan hutang, pinjaman gadai janji, pinjaman kereta atau pinjaman pelajar dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. anda boleh menghubungi kami melalui e-mel melalui harriet91jones@gmail.com

    DATA PERMOHONAN

    1) Nama Penuh:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negeri:
    5) Seks:
    6) Status perkahwinan:
    7) Pekerjaan:
    8) Nombor telefon:
    9) Kedudukan Semasa di tempat kerja:
    10) Pendapatan bulanan:
    11) Jumlah pinjaman yang diperlukan:
    12) Tempoh Pinjaman:
    13) Tujuan pinjaman:
    14) Adakah anda memohon sebelum:
    15) Tarikh lahir:
    Terima kasih.

    ReplyDelete
  18. Are you looking for a loan? Or were you refused a loan by a bank or a financial institution for one or more reasons? You have the right place for your loan solutions right here! EliZABETH CHRISTOPHER LOAN HOME we are limited in give out loans to companies and individuals at a low and affordable interest rate of 2%. Please contact us by e-mail today via elizabethchristopherloan@gmail.com

    APPLICANT DATA:

    1)Full Name:
    2)Country:
    3)Address:a
    4)State:
    5)Sex:
    6)Marital Status:
    7)Occupation:
    8)Phone Number:
    9)Currently position in place of work:
    10)Monthly income:
    11)Loan Amount Needed:
    12)Loan Duration:
    13)Purpose of Loan:
    14)Religion:
    15)Have you applied before;
    16)Date of birth;
    thanks,
    Mrs Elizabeth Christopher

    ReplyDelete
  19. Kami adalah Organisasi Kristen yang dibentuk untuk membantu orang yang membutuhkan pertolongan, seperti membantu. Jadi, jika Anda mengalami kesulitan keuangan dan Anda memerlukan dana untuk memulai bisnis Anda sendiri, atau Anda memerlukan pinjaman untuk melunasi hutang Anda atau menagih tagihan Anda, bisnis yang baik, atau Anda merasa sulit memperoleh pinjaman dari bank lokal. , Hubungi kami via email hari ini untuk mendapatkan pinjaman; Juliaraymondloanfirm@gmail.com
    Karena Alkitab mengatakan "" Lukas 11: 10 Setiap orang yang meminta, menerima; Dia yang mencari, mendapatkan dan semua orang yang mengetuk, terlihat pintu akan dibuka "jadi jangan biarkan kesempatan ini berlalu sama denganmu kemarin, hari ini dan selamanya .. Hanya untuk orang yang berpikiran serius dan takut akan kesulitan finansial dan ingin Cari jalan keluar

    Anda disarankan untuk mengisi dan memberikan informasi di bawah ini ..

    Namamu: ______________________

    Alamat Anda: ____________________

    Negara: ____________________

    Kerjamu: __________________

    Jumlah yang Dibutuhkan: ______________

    Durasi Pinjaman: ____________________

    Pendapatan bulanan: __________________

    Nomor telepon: ________________

    Apakah Anda mengajukan pinjaman sebelumnya: ________________

    Jika Anda telah membuat pinjaman terlebih dahulu, di mana Anda memperlakukannya dengan jujur? Dimana perusahaannya? .

    ReplyDelete
  20. Tawaran pinjaman segera, pindah hari ini jika anda memerlukan pinjaman tekanan daripada apa-apa pemikiran. (Georgekredite@gmail.com) anda dialu-alukan untuk syarikat ini di syarikat ini kami memberi pinjaman peribadi dan pinjaman perniagaan untuk kadar faedah hanya 2%, kami menawarkan pinjaman dari € 1.000 hingga € 70.000.000 € jika anda mempunyai pinjaman Untuk Perniagaan anda atau bayar hutang anda, sila hubungi kami secepat mungkin untuk mengedit dokumen permohonan anda menghubungi pejabat kami dengan email di bawah e-mel: Georgekredite@gmail.Com terima kasih

    ReplyDelete
  21. Mencari Sumber Keuangan dengan tingkat bunga 2% untuk Apartemen Baru, Konstruksi,
    Refinance,
    Konsolidasi Utang, Tujuan Pribadi atau Bisnis? Skala kecil atau besar? Sini
    Datang kesempatan terbuka

    Realitas Keuangan Rumah Tangga yang cukup berarti menawarkan Jasa Keuangan kepada setiap orang yang memenuhi syarat
    Orang (s).

    * Jumlah maksimum yang kami pinjam adalah 500.000.000,00 sebagai berikut
    Mata uang: Dolar Amerika Serikat, Eropa dan Inggris Raya (GBP) e.t.c

    Hubungi kami via Email: .... legitloanfirm322@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Adakah anda memerlukan pinjaman? Mempunyai bank menafikan anda pinjaman, kami berada di sini untuk membantu anda secara kewangan, untuk mendapatkan pinjaman segera anda dari mana-mana amaun di mana-mana destinasi. Kebahagiaan anda adalah keutamaan kami. Kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman komersial dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (legitloanfirm322@gmail.com)

    ReplyDelete