.

.

Wednesday 30 March 2011

Apa itu Transactional Loan?

Mencari pinjaman bank tidaklah semudah mana

Banyak peminjam hanya tidak punya waktu atau keinginan untuk mengejar "penyelesaian sempurna" untuk keperluan kewangan mereka - Ini terlalu sukar!


Di situlah Profesional Financial Advisor dapat membantu. Mereka bekerja keras untuk mencari penyelesaian sempurna bagi anda.

Pinjaman Transactional

Transactional Loan ini sebenarnya sudah lama diamalkan di negara-negara maju seperti USA, Australia, New Zealand dan Eropah.

Apa yang dimaksudkan dengan Transactional Loan?
Transactional Loan merupakan pinjaman rumah yang membolehkan pelanggan untuk membuat pembayaran maksimum pinjaman pada frekuensi yang optimum, dan menghasilkan penjimatan diimbangi dengan menggunakan pinjaman sesuai dengan strategi yang sudah ditentukan, dimana semua pendapatan dan bayaran yang ditransaksikan dari pinjaman.


Transactional Loan membolehkan pelanggan untuk menukar akaun simpanan yang ada dengan pinjaman rumah transactional, dimana mereka akan mencapai penjimatan bebas cukai pada suku bunga kredit rumah sekarang daripada suku bunga deposit saat ini rendah.


Transactional Home Loan memberikan pelanggan keupayaan untuk membayar semula pinjaman mereka lebih cepat daripada pinjaman tradisional.

2 comments:

  1. If you are looking for a positive lending experience I would recommend Le_Meridian Funding Service. It is surprisingly easy to receive a debt help. You will be treated with respect and professionalism Because they helped me with loan too @ 1.9% ROI. Email Contact..lfdsloans@lemeridianfds.com

    ReplyDelete
  2. I want to share a testimony on how Le_Meridian funding service helped me with loan of 2,000,000.00 USD to finance my marijuana farm project , I'm very grateful and i promised to share this legit funding company to anyone looking for way to expand his or her business project.the company is UK/USA funding company. Anyone seeking for finance support should contact them on lfdsloans@outlook.com Or lfdsloans@lemeridianfds.com Mr Benjamin is also on whatsapp 1-989-394-3740 to make things easy for any applicant. 

    ReplyDelete